Tuesday 1 April 2014

Best Fren Forever

salam semua...

hari ni nak story pasal BFF.. setiap org dalam dunia ni mesti ade bff yang korang sayang gila dalam life korang kan.. macam tu jugak aku... aku pon mesti ade sorang.. hahaha.. yang lain kengkawan la... 

untuk informasi BFF ak ni same skola menengah dgn aku.. pahit manis semua kami lalui bersama.. tanya la.. tanya la ak ex skola mane?? hahah.. ni macam bawah ni.. ni la skola aku dulu...

 SEK.MEN.KEB SERI BENTONG

macam2 suka duka yang di hadapi sepanjang berada di sekolah ini.. flying (keluar tanpa kebenran), curi2 mandi kolah (berenang-renang dengan bahagiaya), main bola api terbang, kene tangkap ngn warden yang pemes sape lagi klu tak lain dan tak bukan.. Oya & Asiah.. kembar tak seiras punye warden tu... suka crik pasal ngn ak n kawan baik aku.. hahaha

nak di pendekkan cerita, BFF ak di gelar si semut atau nama sebenarnya NOR SURIANI BINTI AZHAR. budak kering2... tapi dia lagi berpendirian dari aku.. well ak a little bit manje2 anak kucing sbb ak anak ke 3 n dia ni anak pertama so tgjawab dia besar. hahaha.. yg penting perangai kitowang ni same je.. haha... ape2 pon la ak syg dia gila2.. sebb kat dia je la ak leh critakan sgla jenis masalah lua dalam dkat dia.. hal family ak pon yla.. 1 skola ni asrma.. kekadang balik umah kawan2 n yg penting umah dia takde la jauh mane dari umah ak so senang la jugak actually... 

kat sini ak nak share gambar insan kesayangan ak yang mmg semuanya ak curik dari FB dia.. sebab ak tak de gambar latest ngan dia berdua.. last dulu pon mase at KMP.. tu pon lame dhulu... nati ak google2 ade tak gmbr ak ngn dia.. yg penting ni ak show gambar2 BFF ak.. enjoyed...

 ni di pantai terenganu dia berseronok photoshoot.. 
 BFF ak syok sendri haha..

 Cantik tak BFF aku? kurus tahu.. ak je yang besar. haha..

 See.. konon2 jawatan tggi ni kot bagai.. heheh (^_^*)

 Ini gmbar tahun 2009.. mase kat KMP.. yang 2 tgah2 tu ak n BFF.. yang kecik tu mestilah BFF ak..yang sebelah kirinya tu Miss Chibby ok.

haha... apa celok tok? tu la ceritya ttg BFF yang ak syg.. krana jark yang jauh memisahkan kami.. dia di hntar ke Terengganu (UNISZA) dan ak di campakkn ke UTeM, Melaka yang indah ini.. so di sini la ak dan di sana la si dia..

Ak post coz i miss her so much!!. dia tak tahu la.. segan aih ak nak kasi tahu dia.. hahaha.. malluuuuu... but i miss her ... hheehe..
 

2 comments:

  1. haha...sayang ko jugakla asnalira...tq, touched...ko nak aku tulis kat blog aku jugak ke? ak tulis surat yang ko bg masa aku pindah nak?? siap dengan sajak bagai kan?haha..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. mengada la kau Su.. (^_^*) ak tulis2 ni pon jadikan diary tak btempat.. tak pndai la ak berblog cm kau.. ajar la ak... heheh

    ReplyDelete